maanantai 24. syyskuuta 2012

Nobody's perfect.


Hejssan flickor och pojkar! :) Mulla oli pakottava tarve postata jotain, vaikka mulla ei oo mitään postattavaa.  Hmm. Oltiin eilen Sallan kanssa Utissa kiipeilemässä, ja oon tosi tyytyväinen noihin harkkoihin. Mä siis otin eka kertaa ikinä kiipeilyn tosissaan, ja oon tosi ylpee itestäni! Oli tosi mukava nähä Tarmooki, ku seki sillä hillu. Sitten vielä kiipeilyyn liittyen, Saga ja Laura, saattaa alottaa sen. Taisiis Laura saattaa alottaa, ja Saga saattaa jatkaa puolen vuoden tauon jälkeen. Niitten ois tarkotus tulla mahollisesti torstaina koittamaan. ;)

Mulla on ollu tänää vähän sääd fiilis. En tiiä miks. Kai se johtuu tosta maanantaista ym. Mua vähän ärsyttää, et kaikki tutut tietää mun blogin osotteen, koska en välttämättä haluis et ne lukee kaikkee täältä, enkä voi kirjottaa tänne niin avoimesti, ku ekaks tarkotus oli. Angst. Mut ihsm. 

Huomenna ois luvassa taas koulua. Bilsaa x2 Köksää x2 Uskontoo & kemiaa x2. Ei millää jaksais jtn Mollaa & Jämpseenii (:D) Oottelen täällä innoissaa sitä päivää, ku äiti vie mut kylähullu kirppikselle. Pääsisin shoppailemaa tolla mun vähäisellä budjetilla. Ehkä keskiviikkona veturiin Piian kanssa. Ei mun elämä mee ehkä sittenkään niin huonosti ku joskus kuvittelen. Tai emt, asiat on vähän sekasin tällä hetkellä, itekkää en oo nyt ihan varma miten nää menee. :--D Muttamutta, eiköhän nää pölinät ollu tässä, vaikka tekstiä tulis viel kilometritolkulla.

btw. noista kuvista. Innostuin vähän muokkaamaan. D;



okok piirtelin xdxd




5 kommenttia:

  1. äää mäki haluun kokeilla seinäkiipeilyä. En mä välttämättä harrastaa haluis, mut kokeilla ainakin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, se on tosi hauskaa puuhaa. Ja se tunne ku pääsee vaikeen seinän ylös♥

      Poista
  2. Ihana blogi, enemmän kuvia postauksiin niin voisin liittyä :--) i like !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Voishan noita rupee lisäilemään enemmän

      Poista
  3. tosi kiva tää ulkoasua :)!

    http://littlebitsmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista