tiistai 11. syyskuuta 2012

Talilla taas.

Heipparallaa! :) Kerronkin teille vähän eilisestä. Eli eilen oltiin meillä, ft. minä, Piia, Terhi, ja Meiju. Me tehtiin suklaakakku :3 omnom oli hyvää. Sit me lauleltiin sigstaria, ja juteltiin. Piia ilmotti lähtevänsä tallille -> mää lähdin mukaan. 

Tallille siis lähdettiin puol 5, ja siellä menikin puol 11 asti. Eli Piia ratsasti Tumpilla ilman satulaa, ja hoiti Tumpin yms, mäki jouduin hevosen selkää (taas. :D) Olihan tuo ihan mukavaa, vaikka nyt unet lyhyiks jäikin, ja täällä mä haukottelen aamukuudelta. huhhuh. 

Eipä kai sit muuta, kohta kouluun ja sillee :)



Piia, Meiju, ja Terhi :)


Piia ja tumppi♥ :3







3 kommenttia:

  1. oikeesti häiritsee, toi näyttää ihan siltä tallilta missä mun sisko käy tallihommissa ja sielkin on Tumppi ja sekin on Kouvolassa o_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi talli on lähellä lappeenrantaa. Kaitjärven talli

      Poista
  2. mä olin eile ite ratsastamas ja en varmastikkaa nouse hevosen selkää enään..tai sen saman hevosen mil ratsastin.. :D

    > http://yesitismyblog.blogspot.fi
    > sinijossu.blogspot.fi/

    VastaaPoista