maanantai 17. syyskuuta 2012

Why do you staring at me?

Haha, tänää päivä on ollu yhtä pientä failausta. Alotetaan aamusta:

Kello oli 7.50, kun mulle iski paniikki "APUA, KOULU ALKAA 10 MIN PÄÄSTÄ!" Siinä sitten puin päälle pikavauhtia, käskin johkun pakata repun, ku ite valmistauduin. Lähin sitte polkemaan täysillä tuota meidän mäkeä alas, koululle päin. Nooh. Hetken paniikissa poljettuani hidastin, ja käännyin ympäri. Oho, koulu alkaa vasta ysiltä, ei paniikkia. :D Tais tulla kunnon naurut sille papalle tienvieressä, ja kotona sain Johkunki naurut niskaa. Nolotti. 

Koulussa sitten olin hieman jäinen mm. hissan tunnilla. Kartsa kerto aivan selkeän kysymyksen, johon oli vastauskin kerrottu jo valmiiksi. Vastasin silti väärin. Hups. Kaikkea tämmöstä pientä tapahtu pitkin päivää. 
Parhaimmat naurut tänään tuli kuitenkin Piian takia. Se pikkunen onnistu kaatumaan rappusissa.. :---D

Nojoo, koulun jälkeen mentiin äidin kanssa kauppaan, ihan normi ostoksille. Ostoksien jälkeen mä leivoin kinkku-juustomuffineita. Ah, ne oli hyviä, ohje löytyy TÄÄLTÄ. Sitte myö syötii kanakeittoa, ja nyt katellaa vaa telkkaria. :)

Onks teidän maanantaihin kuulunut failailua, vai onko kaikki sujunut tyylikkäästi? ;p
Btw. Tässä on sitten parin päivän päästä tulossa toivepostausta. 

Tykkään ylimuokatta kuvia ;]








4 kommenttia:

  1. hahahaa :D mun aamu & päivä meni iha perus ;( olisin toivonu jotai tollast XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi aamu oli oikeesti ihan kamala. Olin ihan järkyttyny ku tajusin myöhästyväni :D Ok loppu hyvin, kaikki hyvin, sainpas kunnon naurut

      Poista
  2. miksi bannerissa on pupu

    VastaaPoista