keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Let it be

Ootteko huomanu, että maailma on täynnä paineita? Paineita koulusta/ työstä, paineita muiden mielipiteistä, paineita ulkonäöstä, osaamisesta, rahasta, kaikesta.  Mä ihailen ihmisiä jotka ei välitä muiden mielipiteistä. Ihailen ihmisiä joita ei kiinnosta mikään niin paljoa, että siitä pitäisi tressata. Nykyään muutenkin arvostelu on niin tiukkaa, että jos se ois tiukempaa, ihmisiltä hajois pää. En ihmettele jos me olla parinkymmenen vuoden päästä sukupuutossa, tai kaikki muuten vaan mieleltään sairaita ku ajattelee vaan et miltä näytän, mitenköhän tää koe nyt menee, saankohan tänään potkut? 

Tää on nyt vaan tämmönen turha hetken mielijohteesta tehty selostus. Mua häiritsee ku mulla ei oo mitään postattavaa. Lukijat lähtee, ketään ei kiinnosta, ja tää vaipuu vaan unholaan. Tarvisin jonkun piiiienen inspiksen mistä voisin postaa.. D--: Joo olkoot, hyvää loppuviikkoa teille vaan.







10 kommenttia:

  1. Repesin tol sukupuutto jutul, mut toi on kyllä ihan oikeesti totta! [:

    VastaaPoista
  2. Oon sun lukija ja enkä oo lähdössä minnekkään <3

    VastaaPoista
  3. Totta, ihmisillä on paineita moooonista asioista ja se on täysin turhaa! Ite oon uskovaine ja meil uskovaisilla EI TARVITSE olla paineita. Ite oon just oppinu sen et heitän KAIIIIKKKI murheet, huolet sun muut niin Jumalalle. Raamatussa sanotaan että heittäkää kaikki murheenne Hänen päällensä, Jumala pitää huolen. :) kuule, Jumalan rakkaus on aivan ihmeellistä, siis tarkotan mitä sanon! :D Jeesus rakastaa teit kaikkii niin hirveesti ja toivoo, että te voisitte oppii tuntee Hänet. Mä oon uskossa, ja mä sanon, se on IHANAA! Jumala on tie, totuus ja elämä. Hän on rakkaus. Hänelta tulee ilo, rakkaus ja voima. Jumalalan rakkaus on suurin ja ihmeellisin.

    Monet ihmiset saa aivan väärän kuvan kristinuskosta ja Jumalasta. Kaikkee negatiivista tulee ihmisillä mieleen Jumalasta. Ei, Jumala ei ole vihainen, Jumala ei ole ankara eikä Hänessä oo mitään pimeyttä! Hän on RAKKAUS! Täydellinen , ihana rakkaus! Jos ette usko, ottakaa ite selväää. Jos sinä, upee ihminen haluut ottaa Jeesuksen elämääsi ja haluut antaa elämäsi Hänen käsiinsä, voin luvata sulle, KAIKKI SUN ELÄMÄSSÄ tulee muuttumaan! Ei heti, mutta kuule, Jumala kuulee sun rukouksen ja alkaa tekee työtä sussa ;D

    Siunausta sulle sisko ja muute, sulla on tosi kiva blogi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsehän en jumalaan usko, mutta arvostan kuitenkin sun mielipidettäs :) Ja kiitos.

      Poista
  4. Ihana tää sun blogisi ulkoasu ja nuo lintukuvat :)
    inhoon pekonia,makkaroita ja munia :D

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. ihana ulkoasu :D

    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista