perjantai 30. marraskuuta 2012

Ollakko, vai eikö olla.


Ah, fredi ♥

Mua on ruvennu täs lähiaikoina kiinnostamaan kirjailijan ura. En tiiä miks, mut siin vaan on jotain. Kirjottaminen on kivaa, miks muuten höpötelisin teille päivittäin. Osaan oikeinkirjotuksen ja multa löytyy ihan käyttökelposia ideoitakin. Mä oon aina pienestä asti halunnu luoda jotain, mistä mut muistetaan, mut epäröin, pystyisinkö mä luomaan mitään semmosta. Onnstuisinko mä kuitenkaan koskaan menestymään joillaki metrin mittasilla tiiliskivillä, jotka sisältää turhia tarinoita. Ajattelen aina "Ei kannata ees yrittää, jos tietää ettei onnistu" ja en koskaan sais aikaan mitään yhtä hienoa ku vaikka Harry Potter tai Avatar. Kehujahan mä olen saanut, mut voiko niihin luottaa? -Ei. Näin viimeyönä unta. mä istuin pöydän ääressä, mulla oli vanha sulkakynä ja paperia, mä kirjotin jotain siihen paperille. Sitte mä hyppäsin elokuvateatteriin, jossa elokuva oli lopussa, katoin lopputekstejä, niissä luki mun nimi. Voisko tän nyt sitte vaikka laskee jonkinlaiseks unelmaks? Ajatelkaa, joku ihminen tekis sun ideasta elokuvan. Miks mä ees ajattelen tätä? Ei must kuitenkaan vois tulla mikää J.K. Rowling junior. Eiks vaa? 

Ootteko muuten tietosia, et maailman parhaat fantasia kirjailijat on ollu tosi viisaita. Liisa ihmemaassa, sen kirjoittaja oli menestynyt matemaatikko. Philip Pullman oli joku tieteiden opettaja.  J.K Rowling kävi yliopiston ja ryhtyi opettajaksi, J.R.R Tolkien, joka kirjoitti mm. taru sormusten herrasta, oli professorina Oxfordin yliopistossa..

Ja kaikkia kiinnosti, aamen.

Nyt niitä suodatinkuvia. En saanu kuvaa niillä kaikilla, koska sää on mitä on ja uloshan en pääse, koska kipiä olen. btw, rakastan macroani♥













8 kommenttia:

  1. mun mielestä sun kirjotukset on aina tosi fiksuja ja mielenkiintosia, voisit ainakin koittaa kirjoitella kaikkia tarinoita aluksi ja jos et luota ittees vielä tarpeeksi niin voit kysyä muiden mielipiteitä niistä ? + upeita kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Kyllä mä oon esimerkiksi koulussa saanu mun kirjotelmista ja tarinoista hyvää palautetta.

      Poista
  2. Ihania kuvia! Odotan innolla jos muutaman vuoden päästä ois vaikka joku sun kirja hyllyssä :)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia, mut mikä// mistä se eka kuva oli? ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tost suodattimien suojakotelosta semmost verkkoo.

      Poista
  4. Oihh, rakastan harry potter- kirjoja :33 ryhdy ihmeessä kirjailijaks ja kirjota fantasiakirjoja, just jostain taikuudesta :))!!

    http://dedicatedtobaking.blogspot.fi/

    VastaaPoista