keskiviikko 12. joulukuuta 2012

TOP 3 Ihanimmat tapahtumat elämässäni.

Niinkuin pääsin jo lupaamaan, toteutan toivepostauksen tällä viikolla, ja tässä tää ois. Kiitos Nelcin, teen postauksen elämäni ihanimmista asioista joita mulle on tapahtunut. 

Näit juttuja on vaikee laittaa järjestykseen, joten nää ei oo järjestyksessä. :--D


Ensimmäiseks haluun laittaa frendit. Frendit on semmosia ihmisiä, jotka on aina tukemassa. Vaikka joskus semmonen liika kyseleminen mun huolista ottaaki päähän, nii kiva tuntee itteensä joskus näkyväks. Taisiis et on joitai ihmisii jotka osaa välittää. Nyt jos halutaan ottaa tiettyjä ihmisiä esiin, niin korokkeelle nostan Sallan, joka on ollu yks tärkeimmistä ihmisistä eskarista asti, Sagan, joka oli koko ala-asteen samalla luokalla, ja kestää mua vieläkin, Emilyn jonka kanssa on aina hauskaa, ja Piian, joka on maailmankaikkeuden paras naapuri! :)



Antakaa anteeks :D

  Sitte pistetään tähän vaikkapa Onni ja Helmi. Niin pieniä ihmisiä, niin suuri osa mun elämää. Joskus miettii että mitä tekisin ilman näitä taaperoita? Mitä jos äiti ja iskä ois yhessä ja mulla ei olis ketään villakoiran kokosta räkänokkaa halailtavana? Noi kaks tulee pysymää mun top 3 listassa ikuisesti. ;)










Sitten ihan tapahtumaan, leirikoulu. Niin vittumainen kokemus, mut yks elämän parhaista viikoista. 2 vuottahan siitä jo on, vieläki pistää naurattaa noi kuvat ja videot. Viikko samassa kämpässä Sagan, Sallan ja Emilyn kanssa. Viikko nukuttiin pienessä huoneessa kolmella sängyllä. Viikko täynnä sporttista toimintaa. Ja kiitos leirikoulun alotin seinäkiipeilynkin, ainoon lajin josta oikeesti tykkään. 

Kuvien laadusta ei sitte oo valittamista nää on vanhoja kuvia :--D








Joo olipas se tunteellista. Eiku? :D Joo no kuitenkin, kiitos kaikille ihmisille kaikista ihanista asiosta, joita on liikaa listattavaksi.




5 kommenttia: