torstai 14. helmikuuta 2013

Ihanaa ystävänpäivää :3♥

Mie oonkin täällä jo kuuden aikaan postailemassa. Mulle ei sinäänsä ole minkäänlaista merkitystä sillä, että tänään on ystävänpäivä. Yritin eilen Emilylle selittää että joka päivän pitäis olla ystävänpäivä, joka päivä pitäs yrittää muista ystävää, ja kiittää siitä että se on olemassa. Mutta eihän se epäsyvällinen sika ymmärrä tämmöstä tunteellista kliseisyyskökköä mun suusta. Mutta en nyt sitte dissaa Emilyäkään enempää, jos tää on sitte se ainoa oikea päivä muistaa ystävää niin olkoot, lahjaa en kuitenkaan enää ehdi hankkia. 

Ku tässä aamulla n. puoli tuntia sitte heräsin vielä unisena, nii löysin pöydältä söpön sydämmenmuotosen geisharasian, jonka päällä majaili pikkunen nalle sydän kainalossa. :3 Äiti on ihana, hävettää vähän etten ees korttia tehnyt, kyl mä ehin jonkun runon sille rustaamaan vielä nopeesti tänään... Ja koska lasken teidät kaikki mun ihanat lukijatkin mun ystäviksi, nii haluun kirjottaa teillekkin runon♥ :

Ei löydy paketistasi likaista sukkaa,
ei löydy elokuvaa, rottaa tai kukkaa.
Ei ole paperin alla edes korttia,
älä ala minua nyt moittia.
On lahjapaperissa pikkuinen sieni,
vaan täysin tyhjä on tuo paketti pieni.
Lattialle putosi pienoinen lappu,
nostat sen, kannessa hymyilevä kakku.
Lapussa lukee "älä luule, että unohdin minä,
ei ole rahaa, ei lahjaa, on vain sinä.♥"

ok mun runosuoni ei syki aamusin.




9 kommenttia: