perjantai 29. maaliskuuta 2013

Dreamer


Mä oon aina pitäny mun kissaa erityisen söpönä 





Oon keksiny viimein mikä musta tulee isona. Mä meen britteihin ja kuvautan elokuvan. Tää ois semmoin supermageesiisti juttu, vaikka tiiän ettei musta ois semmosee, nii haluun pitää tästä kiinni. Tiiättekö ku on aina semmoin luuseri olo, et pärjää missään, ja oot huono KAIKESSA mitä teet ja mistä tykkäät. Aina löytyy joku parempi. Oon aina halunnu tehä jotain mistä mut muistettais, en haluu olla tavallinen (Emilyn sanoja lainaten) talliainen (-Tallaajan ja pulliaisen sekotus kaiketi? :D) Joskus pienenä mulla oli  haaveena se perus olla laulaja. Tän jälkeen tuli näyttelijä, koomikko, pianon soittaja, kirjailija, ja nyt tää. Oikeestaan koko idea lähti ihan mahtavasta vitsistä, mut ajatus houkuttelee. Tämmöstä mun perjantai aamuun kuuluu. :) Mites teidän vapaat on lähteny käyntiin? 



6 kommenttia:

  1. söpö banneri :) ja hajosin tolle sun kissalle :--D
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi apua, sulin tolle bannerille täysin heti kättelyssä! Aivan ihana!! Ja voi ei tota kissaa. :---D

    http://butyoucantchangeme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. awww toi kissa :3

    hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista