sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

We never noticed the beaty, because we were too busy trying to create it












Oon oikeestaan aika ylpee itestäni nyt, koska mun mielestä nää kuvat on oikein onnistuneita, vai mitä? :) Tuol on ihana ilma, enkä halunnu tuhlata aikaani vaan olemalla, otin siis itteäni niskavilloista kiinni ja juoksin Johannan perään, joka oli pihalla hengailees Miki kisulin kaa. Nyt ei tullu ees turhia maisemakuvia, lisäks sain ensimmäist lintukuvani tällä kameralla. ++Saga on varmaan erityisen ylpee, koska opettelin käyttämään picmonkeyta. :p Moimoi, lähen koht keilaa.

22 kommenttia:

  1. Ihanan talvisia kuvia ♥ Mä en koskaan saa lintuja kuviin.

    varjottaivaalla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) En mäkää yleensä, nyt vaa hiippailin hipihiljaa ton 70-300mm obuni kanssa niiden lähelle ja näpsnäpsnäps :D

      Poista
  2. No jooo pikkasen hienoi kuvia .___. voisit vähä koittaa säälii toisii, kuten mua jotka ei osaa näi upeita ottaa. tulee paha mieli

    VastaaPoista
  3. kyllä, sairaan siistejä & hyvälaatusia kuvia. tuli hyvämieli noista :D

    myworldbylotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. oi miten hienoja kuvia! ihanan tarkkoja ja muutenkin ♥

    nomppa-liikkuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tosi hienoja kuvia ! Ja ihana toi kisuli ja noi linnut ♥ (;

    VastaaPoista
  6. Ihana tää sun blogi ja ihania kuvia:)

    + mikä objekti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      no näissä suurimmassa osassa oli tamronin 70-300mm, mut sit esim noissa missä mä oon on norm kitti

      Poista
  7. Ihan älyttömän kivoi kuvia ! Tollasia piristäviä:)


    http://you-make-me-feel-better.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. aivan mahtavii kuvii, voisit lähettää johonkin parhaimmat kuvat kisaan xDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :--D mä luulen ettei semmosis hyväksytä muokattui kuvii

      Poista
  9. Ihanaihana kissa ja ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  10. Nää oli kyl nii ihanii ja mahtavii ja kaikkee! Suosikki tais olla eka tai lintukuvat, kaikki joka tapukses upeita niinkuin säkin! <3

    VastaaPoista