lauantai 6. huhtikuuta 2013

Aurinko porottaa, mitä hirvet tekee? -Niitä hirvittää.

Kiiltää asfaltilla jään sijasta vesi,
pikkulinnut ja tikka jo puihin pesi.
Aurinko paistaa ja kukkii kukat,
on aika riisua villasukat.
Puut vihertää ja luonto loistaa,
murheen kaikkien kasvoilta poistaa.









Heh, menin tänäänkin pihalle kuvaamaan, ja tuli pakottava tarve tehä runo kevään isnpiroimana. Tuolla on oikeesti mahtava sää, se vaa vääntää väkisin hymyn kaikkien kasvoille. Mä oon vähän semmonen ihminen, että ku sää vähänki lämpenee, mun päälle ei enää takkia saa. Sen takia kärsinkin nyt tätä järetöntä nuhaa, mut eipä se mitään. :) Toivottavasti toi tikka ei häiriintyny mun ahdistelusta, ite oon aika ylpee näistä kuvista, entäs työ?

11 kommenttia:

  1. noi kuvat missä näkyy taivasta, on iha tajuttoma ihaniiiii :O taivas näyttää niin wooooowlta

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! :--) lemppari oli neljäs :3

    VastaaPoista
  3. riimirunoja taas!! oikeesti jenni kokeilisit jotain uutta koska musta tuntuu että sä kyl osaisit tehä!! uskalla kokeilla ja laittaa tänne malli koska ethän sä siinä mitään menetä!! pliiiiiis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää sai mut nauramaan :DD En oo saanu aikaseks viel kokeilla, mun pitää eka ettii jtn esimerkkejä epäriimillisistä runoista. Apua joo, uskaltaisinko nyt luvata et viimeistään ensviikonloppuna tulee epäriimillinen runo :--D

      Poista
  4. MIKÄ KAMERA SULLA OIKEIN ON?! upeita kuvia, ja laadukkaita. ohmygaad o--O :D
    Ihana blogi, liityn! (:

    hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan perus Canon EOS 1100D. :) Kiitooooooos♥ :))

      Poista
  5. Upeita kuvia! (: Lemppareita noi lintukuvat ^^

    VastaaPoista