perjantai 4. lokakuuta 2013

LABYRINTTI



Olen pimeässä labyrintissä,
olen aivan yksin.
Eksyn pensaisiin tunneleihin,
en löydä pois.

Mukanani on tylpät sakset,
niistä ei ole apua.
Yritän kiivetä aitojen yli,
olen liian heikko.

Olen pimeässä labyrintissä,
en pääse pois.
Koitan tottua kohtalooni,
teen labyrintistä kotini.

Tään on ensimmäinen mun tekemä runo, joka oikeasti tarkottaa jotakin. Ei ehkä runollisesti mun paras riimitön runo, mutta tarkoitus on mulle tärkeämpi. Mietin tätä tosi tarkkaan ja mä oon tosi tyytyväinen lopputulokseen. (: Tätä kirjoittaessa mulle tuli sairastelusta huolimatta parempi olo, vaikka runo onkin aika synkähkö. Kuitenkin, halusin jakaa tän teidän kanssa. :)
(jopa molemmat kaksi kuvaa on vanhoja koska laiskuus)


11 kommenttia:

  1. ♥ ihania kuvia ja aivan upea runo, mulla ei koskaan tulis mieleen kirjottaa noin hyvää ja ihanaa runoa koska en osaa :-) sulla on lahjoja!!

    VastaaPoista
  2. Wow! Löysin sun blogin vasta mutta, oi ihastuin heti! <3 aivan ihana blogi, kiva ja rauhallinen ulkoasu, upea runo! :) Todella upea blogi ja runo on upea! :) Ja jos vain yhtään kiinnostaa niin käy laittamassa oma mielipiteesi blogistani!

    www.empun-heppaelamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana runo ja löysin joka postauksesta ihania kuvia! ♥ Sait uuden lukijan! Ü
    http://linssin-takana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana blogi ja upea runo! :)
    annzkuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. heitin siulle pikkuhaasteen c:

    http://eksynytsankari.blogspot.fi/2013/10/haastetta_8.html

    VastaaPoista