sunnuntai 19. tammikuuta 2014

EVERYTHING HAS 'THE END'


Okei. Musta tuntuu et oon vältelly tän postauksen kirjottamista liian pitkään ja mun pitää pikkuhiljaa vaa myöntää karu totuus, tän blogin loru on lopussa. Mulla ei oo enää juuri minkäänlaista mielenkiintoa kirjottaa tänne tylsää tekstiä mun tylsästä elämästä, tai jakaa tylsiä mitäänsanomattomia kuvia. Mä oon aina yrittäny pitää kiinni siitä, että jos mä teen jotain, teen sen kunnolla. En haluu luoda mitään turhaa. Joten joo, tää taitaa olla tän blogin viimenen postaus.

Mun melkein 2 blogivuotta oli tosi opettavaisia, opin muokkaamaan kuvia, kirjottamaan lyhyitä ja pitkiä tekstejä, kirjottamaan runoja ja editoimaan videoita. Tärkeinpänä kuitenkin varmaan että ei pidä ottaa itseensä muiden mielipiteistä. Ja ehkä tässä voisin kannustaa blogin kirjottamisesta kiinnostuneita yrittämään, jos niillä on jotakin sanottavaa. Mun sanottavani loppu, eikä tää enää toimi. 

Aijon kuitenkin jättää tän blogin tänne haamuilemaan, koska kaikki vanhat kuvat katos vanhan koneen mukana, joten ne leijailis blogitaivaaseen tän mukana. Haluun vaan kiittää kaikkii lukijoita, niitä muutamia mahtavia ihmisiä jotka oon tavannu  bloggaamisen kautta. Mä toivon et joku on joskus saanut jotaki hyvää irti tästä mun blogista. :D Ihanaa jatkoa kaikille♥

2 kommenttia:

  1. Vaikka sun blogias on ollut tosi kiva lukea, niin silti kannustan sua tekemään niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.
    Ihanaa jatkoa myös sinulle! :)

    VastaaPoista