lauantai 22. syyskuuta 2012

Herätys väärällä jalalla.

Ei jeesus, tänää on kyllä semmonen päivä, että mikä tahansa saa mut raivoomaan. Esimerkiksi, yritin kattoo leffaa, ja johku rapisutti jotain pussii siinä vieressä. Rupesin vaan huutamaan että ei helvetti ku sitä pussia ei voi rapisuttaa hiljempaa! Sitku yritin keskittyy historiaan, nii noi idarit puhu mun korvanjuuressa. Siitäkin pääs huuto. Nyt mua ärsyttää aivan jumalattomasti ku mulle tulee kirjotusvirheitä, ja kuuloke on huonosti korvassa, enkä jaksa korjaa sitä. ja toi koneen laturi on vähä vinossa eikä suostu lataamaan. koht toi mun kuuloke tippuu tosta korvasta ja rupeen huutamaan ja heitän sen maahan. Mistä vetoa? iha just se valahtaa toho mun syliin.. NONI ÄÄRÄRÄRÄRÄRÄ! ei jumatsuikkeli. Nyt mun hiukset kusee ja mun pitäs hakee joku partakone ja vetää kaljuksi. Ärsyttää ihan tahallaa mua hyppimällä silmille. Mun pitäs siivota noi ihme kahvikupit jotka kilisee täs, mut en vaan jaksa mennä pois mun huoneesta ku johku on tuolla. .kvsnom.cöl Pitäs varmaa siivota tänää tää huone. mikää ei oo ärsyttävämpää ku sotkunen huone....

okok tää oli tylsän aamun avautuminen. Ärsyttää ku en osaa tehä mitää kiinnostavaa ja asiallista. helvetti. oon ihan surkee kaikessa. Ärsyttävää. Hyppään kaivoon. moro. tänää tai huomeen saattaa sit tulla huonepostaus.................


jumalauta että osaa olla vanha kuva. cee piia joskus vuos sitte varmaa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti