maanantai 22. lokakuuta 2012

I hate monday, but not today.

Heipähei. Nyt on juhlat juhlittu, kakut syöty ja lahjat avattu. On vasta maanantai, ja loma aluillaan, silti tuntuu ku huomenna ois jo koulua. Huomisesta puheenollen, saatan päästä kuvailemaan ensilumia, toivon että sääennuste pitää paikkansa. Kohta maa on ihan valkea ja lumi narskuu kenkien alla, ihanaa. Sit illalla käpertyy vaa peiton alle kaakaomukin ja kermavaahdon kera. 

Luin eilen noita postauksiani, ja mietin, miks ketään kiinnostaa lukee mun höpötyksiä. Ittekkään en lukis näitä 2 postausta pidempään. Miten saisin näistä kiinnostavampia? Yleensä vaan kirjotan mitä päähän pälkähtää, ja saan aikaan tylsän romaanin. Oon tosi ilonen että teitä on jo 116, vaikka puolet teistä on vaa jtn säälilukijoita? :] Oon bloggaillu jo puolisen vuotta, silti jokanen uus lukija ja kommenti saa hymyn mun huulille, jatkakaa siis vaan samaan malliin! 

Oon tässä lähipäivinä niin paljon saanut, mutten mitään antanut, joten mieleen tupsahti, oisko mahdollinen arvonta mitään? Varmaan huomasittekin kyselyn tuolla sivugadgeteissa? Äänestäkääs siihen siis, kiitos. Ja mulle voi tohon kommenttiboxiin ehdotella jonkinlaisia pieniä palkintoja. Palkinto siis koostuisi isosta paketista täynnä kaikkia pieniä kapistuksia. Mut mä en lupaa vielä mitään, koska äidiltäki tarvisin suostumuksen tämmöseen. 

Mut nyt mää lopetan tän pointittoman höpötyksen, aamen.







8 kommenttia: