perjantai 19. lokakuuta 2012

Lomalla viimeinkin, voi ottaa iisimmin.

Se ois sit viikon lepo. Tai no 'lepo' paljon menoo luvassa ensviikolle ja sillee.

 Tänää oli ihan mahtava päivä. Hymyilin banaanihymyä enemmän ku koskaan, ja kaikki vain koska Salla ;) Miun on nyt pakkkkkko kertoo: Ku menin Sallan luo veturii, ja sit kierreltii kauppoi, ja käytii kahvil ja sillee. Sit ku oltii tigerissä kiertelee, nii katoin et "omg, lattemuki. Tommosest ois siistii juoda kahvii. " Ja Salla siinä myötäili ja oli et "hmm taidan ottaa tämmösen" ja se otti sen lattemukin ja kierrettii kauppa loppuu, ja se osti sen mukin. Sit ku päästii kaupast ulos, nii se ojens sen mukipussin mulle ja sano et hyvää synttärii :3:3 Olin vaa siin sillee "DAFUQ, SALLA♥ :O :) :D" Mä tulin vaan jotenkin niin iloseks. 

 Juuh että tämmöstä. Huomenna ois sitte luvassa synttärivieraita, kakkua, kahvia, pitkään nukkumista, lanitusta sun muuta mukavaa. Moimoi.






11 kommenttia:

  1. hei moi onnee ! (:
    nii ja ku huomasin ton alemman postauksen, missä oli noi koulukuvat, ja teilläkin näköjään kuvas se ihme trendikuva (mikä lienee...) ni kuinka kauan teil suunnilleen kesti se toimitus? :o ku meillä se kuvaus on ollu jo varmaan kolme viikkoo sitten, ja ootetaan ihan innolla et ne tulis edes nettiin, saati sitten koululle, mutta ku ei ne näy tulevan :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niissä toimituksissa meni ainaki 3 viikkoo, en muista D---:

      Poista
  2. Onnee :3 :) ja mulle tuli semmone hyvä fiilis ku sain tietää että sä olit tosi ilone :D

    VastaaPoista
  3. toi Kultainen Kompassi - krija on varmaan hyvä :D oon lukenu kakkos ja kolmososan >.< ja ulkoasu on ihana (: + oot hyvä kuvaamaa c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hyvä, itte oon lukenu ykkösen & kakkosen :D && kiitos.

      Poista