perjantai 23. marraskuuta 2012

I am not going anywhere

Kumma juttu, mulla ei oo kirjotettavaa, mut kirjotan silti. Mul on pari kuvaa mitkä halusin jakaa teidän kanssa, joten yritän nyt väsätä tähän jotain. Ensinnäkin sanon, et oon ylpee itestäni. Oltiin kiipeilyssä, ja mä pääsin yhen mulle hankalan seinän ylös. Koin sen mahdottomaks, mut silti väänsin ja väänsin, ja ah, olin päässy sen. Mitä nyt vähän käytin epäsallittuja asentoja, ja vertakin vuodatin. Silti tein sen.

Sujuvasta oikeinkirjoituksesta on tullu mulle pakkomielle. Rupee turhauttamaa, jos ykski iso kirjain puuttuu, saatan paiskata koneen kannen kiinni jos huomaan et mun tekstissä ei oo väliä pilkun jälkeen. Tai sit jos mä en oo varma onks joku sana yhdyssana vai ei, nii mua rupee ärsyttämää, enkä voi kirjottaa sitä sanaa. 

Mulle tuli joku kamala inspiraatiopläjäys. Yhtäkkiä ihan tyhjästä tuli vaa "oopperan kummitus :o:o" (Se leffa u know) Ja sit halusin ottaa siitä vaikutteita kuviin, joissa esiintyy siskoni, Johanna. Pakotin siis Johkun ahtautumaan pieneen takkiini, ja maalasin sen naaman.

Joo ketää ei varmaa kiinnostanu. Taas. Ootte ihanii. Hyvää viikonloppua♥













10 kommenttia:

  1. Mikä kamera sulla olikaan ja paljon makso + mitä kuvanmuokkaus ohjelmaa käytät?
    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canon EOS 1100D, ja ostin alennuksesta 300e. Ja käytän ihan perus picmonkeyta

      Poista
  2. Äää eikä toi eka kuva on ihana ;_; Oot kyllä sulonen tyttö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on siis miun sisko, mie vaan kuvailin sitä :D Mut johku kiittää

      Poista