keskiviikko 21. marraskuuta 2012

kaikki loppuu aikanaan, Ehkä vielä jotain tehtyä saan.



Unohdin täysin kertoa teille mun sunnuntaishoppailuista. ookoo ei mitenkään ihmeellistä, ostin korvikset ja paidan :D Ehkä eka kerta ku ostin jtn hyödyllistä rahoillani. 


Tää alkuviikko on ollu mulle aika paha, takana 2 päivää, ja 2 koetta, korjaan, 2 vaikeeta koetta. Okei oon yliylpee pari viikkoo sit tehdystä kemian kokeesta, luokan keskiarvo 6.8 ja meikä otti kotiin 9-. Joo mut tänää oon menossa kymppiin, ja tän aamun oon pohtinu et luenko perjantain tt:n kokeeseen, vai maanantain hissan kokeeseen. Mieluummin lukisin hissaa, mut tt:n koe on kuulemma haastava. Taidan lukee hissaa. 

Mikään ei tunnu sujuvan tänään. Teksti ei kulje, en saanu otettuu kuvia, vähäiset kuvani on pahasti ylimuokattuja. Ehkä mä vaan luovutan ja rupeen harjaamaan hiuksiani ja toivon ettei neki lähe päästä. Kalju. Kiiltokalju. ois aika jees kyl.






15 kommenttia:

  1. Toi paita on muuten tosikiva mut, pink floyd on aivan paska bändi ;D;D anteeks mun mielipide ;D

    VastaaPoista
  2. jänniä kuvia! (: lue molempiin kokeisiin?

    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. toi korvishomma on siiti :D ja kivat kuvat :)

    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia ja kivoja ostoksia : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. http://glamismylife.blogspot.fi/2012/11/liebster-tarkoittaa-rakkain-tai.html HAASTE SULLE TUOLLA :-) ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti oon jo tehnyt kysridrn haasteen tässä lähiaikoina, kiitos kuitenkin :/

      Poista
  6. UPEITA valokuvia! ja ANNA toi pink floyd paita mulle!(; Liityn lukijaksi!

    VastaaPoista