maanantai 24. joulukuuta 2012

Christmas time!

Hyvät joulut vielä kaikille lukijoilleni! :) Tää päivä eteni hitaasti jännittyineissä merkeissä. Mummi ja mummin mies tuli käymää täällä, ja koko illan kattomme alla on majaillut veljeni Jani ja ukki. Illan kohokohtahan oli kun päästiin lahjapinon kimppuun. Pukinkontista itse sain Fisheye objektiivin (♥) joo, oon ylirakastunut. Sitte sieltä suotiin mulle nokia Lumia 800, kiipeilykypärä, jonkinmoista vaatetta, Johkulta tuli tommoin söpö viltti. Yhen HP leffan sain, 85e, ja tämmöset lämpöset tohvelit♥ Kiitos kaikille jotka muhun on taas tänävuonnakin rahaa kuluttanut, oon tosi ilonen näistä lahjoista. 





nam, lumia, kypärä & fisu<<33 ja suklaat.

Jani & Johku pelaili johkun uutta pelii




Johku sai jumpinin :)

12 kommenttia:

  1. siisti jumpsu c:
    vinkkinä älä ota aivan kaikkia kuvia fisulla tulevaisuudessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juusiis kuhan testailin tota nyt ku innostuin ;DD

      Poista
  2. Vastaukset
    1. En oo päässy viel pahemmin perehtyy ku on nii paljo muutaki hienoo, ja soneralla on jtn ongelmii, jtn simkorttii ei saa viel rekisteröityy ;/

      Poista
  3. hyvää joulua ja sul on kiva blogi :)

    http://kar-itc.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi ;)



    ✖ http://haterz-gonna-hate.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mistä toi fisu on ja paljon makso ? :) En oo löytäny netistä paljoo halpoja tolle mun canon eos 1100d:eelle ;s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä, koska sain sen joululahjaks. Mut yleensä noi samyangin on ne halvimmat, ja sen pari sataa ehkäpä.


      Poista