keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Maikki ja pelottava Pontso.

Yöpostailuakin välillä ;) Tuotajoo täs illan aikana muokkasin ulkoasua _taas_. Ekan kerran jotenki tykkään tästä ulkoasusta, joten toivon todella että sopeudutte tähän, en oo meinaa tätä ihan heti muuttamassa. 

Tänää oon syöny. Syöny vähä lisää, dataillu, ja syöny. Nää suklaat pitäs piilottaa multa, nyt ku ei oo harkkojakaan pariin viikkoon, nii tietenki mä paisun ku pullataikina. Mul on muuten nyt jo kauhee ikävä kiipeilemään. Oon sananmukasesti seinähullu. Joonomut huomenna, meille on tulossa  syömään Jussin poikia tyttöystävineen, sekä äidin veli (mun eno.), sen lapsi (Mun serkku) ja vaimo. Ja kaiken lisäks ne tulee eri aikoihin, joten saan useamman päivällisen huomenna, jee. 

Okei, nyt meen tekee ..jotain.. Öitä.







14 kommenttia:

  1. Uus banneri on aivan ihana, tykkään!:)

    haaveidenhelinaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mul on sama känny ku sul ;) Mitä mieltä sie oot siit ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toihan ei oo mulla vielä varsinaisesti käytössä, koska sonera ei rekisteröi tota simkorttia. Mut ihan kivalt vaikuttaa. :) vähän sekava

      Poista
    2. Mulki oli alussa vähä sekava mut nyt oon päässy sillee kärryille et osaan käyttää sitä melko hyvi. Meen tänää hakee sen sim-kortin :)

      Poista
    3. Okei :) Mulla ne just äsken kytki ton uuden sim-kortin toimintaan, et nyt eiku latailemaan nimiä listaan.


      Poista
  3. ihana banneri & kivoja kuvia (:

    VastaaPoista
  4. oot söpö kiinalainen pullukka :3

    VastaaPoista
  5. :D en kestä tota kissakuvaa <<3<<33<3333

    VastaaPoista