lauantai 26. tammikuuta 2013

My dream is on ice.

Tän päivän mun elämä on ollu täydellistä. Sain tilattua ne uudet kiipeilykengät, sain kympin rahaa, ja pääsin kattomaan disney on ice showta.♥ Toi jääshow on ollu yli 10-vuotta mun suuri salainen unelma, jonka ukki toteutti, ja oli odottamisen arvoista. Tunsin itteni vähä  liian vanhaks niiden nelivuotiaiden keskellä, mut eipä se mun menoa haitannu. Aah se oli vaan jotain niin .. ihanaa. Nomut nyt seki on koettu ja mun sisällä on tilaa uusille unelmille. Jäi hyvät fiilikset, kiiiiiitos :)

Osa kuvista on kännykkälaatusia











True jonne<3







12 kommenttia:

  1. Oioi, oon kade! varmasti upeampaakin upeampi kokemus! Mäkin haluaisin mennä kattomaan tuollaista jääshowata, ihan sama vaikka olisin kuten säkin ainut ei-4v :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tää ei unohu koskaan :) Suosittelen. :D♥

      Poista
  2. oon niin kateelliin sulle tost disney on ice !! >:(

    VastaaPoista
  3. JEE MIEKI KÄVIN PARI VUOTTA SITTEN KATTOOS SEN, oli oikeesti mahtava !! <3 lol ostettii silloin lola&tits jäähile-juomaa :--) l

    VastaaPoista
  4. Oi ihanaa:) Itekkin oon joskus pienempänä käyny kattoo ja oli kyllä tosi hieno:)!

    http://emmavilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. oon ollu viimeks tossa showssa 4-vuotiaana, kelpais päästä uudestaan! :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ois ollu ihana jo silloin :3 Mut odottaminen palkittiin.

      Poista
  6. mä oon ollu tuolla vissii kolme kertaa ja haluisin vieläki ;o toi on vaa jotain nii ihanaa ♥

    VastaaPoista