perjantai 25. tammikuuta 2013

Sekavuutta havaittavissa.

Vihamiehet muuttuu ystäviks ja toisinpäin. Ihmiset on oudon vihaisia ja mua pelottaa. Ärsyttää niin jumalattomasti mut tekis mieli vaan nauraa. 

Huomasin et mun kiipeilykenkä on kulunu puhki, ja tiiänki mimmoset aijon ostaa tässä mahd. nopeesti.  Toivottavast äiti suostuu mun sikamageisiin suunnitelmiin.

Tää on outoo, tuntuu et kuulun päivä päivältä enemmän meidän luokkaan. Taisiis oon ollu aika syrjäytyny, koska kaikki muut tytöt oli ala-asteen samal luokal. Mut nyt oon ruvennu ystävystymää esim. Juuliaan joka pv enemmän ja enemmän :) Kiva fiilis. Mut samalla vähä säädness ku välil tuntuu et vanha kaveriporukka rupee rakoilee.  Kyl tää tästä. Kyllä  me pärjätään. Love u. 

Ei mul mitää kummempii, oli vaa pakottava tarve päästä postaileen. Viikonloppui.














5 kommenttia:

  1. arvostan sua ! p.s sullon kiva ulkoasu + isäpuoles on hölppänä kun ei usko että oot tehny ton bannerin ite :-D

    VastaaPoista
  2. hitto ku sä oot hyvä valokuvaaja :') pitääpä muistaa liittyä lukijaksi :)

    VastaaPoista