maanantai 21. tammikuuta 2013

Turhautus.

Tiiättekö sen tunteen, ku tuntuu et ketään ei kiinnosta sun hyvinvointis. Tuntuu et kaikki pitää mua tyhmänä bastardina, ja musta ei olis mihinkään. 

Yritin ekaa kertaa elämässäni hoitaa oman asiani ite, ja mitä siitä seuras? Sain karseet huudot, melkein rikoin koneeni. "Älä tee nyt mitään, et kuitenkaan osaa."  Sitte meen, pyydän apua, ja huudetaan "ETKÖ OSAA TEHÄ MITÄÄN ITE?" Fuck you. Ja sitte mua ärsyttää et läksyt on tekemättä, mun vastasiivottu huoneen lattia on täynnä erilaisia johtoja, istun koneeni kanssa lattialla koska muualle ei mahdu, ja mun sukat on ärsyttävästi rytyssä. Pitäs kirjottaa tota tarinaaki, mutta tekstiä ei vaan tuu, eikä mulla ole ainuttakaan kuvaa tätä postausta varten.  Huomenna ois herätys kuudelta, mutta enhän mä saa unta sen kahvin takia. Lisäks tajuan, että kirjotan tätä postausta turhaan, koska KETÄÄN ei kiinnosta. 

Nyt voisin mennä nurkkaan tyhjänpantiks et kukaa ei löydä mua ja pääse haukkumaa sitä kui turha mä tässä maailmassa oon. 

Jtn vanhaa kuvaa. 





14 kommenttia:

  1. totta, ei mua tollane läski plösö kiinnosta.

    VastaaPoista
  2. Jokanen päivä ei voi olla hyvä, valitettavasti sitä on elämä:/ Tsemppiä

    http://haaveidenhelinaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mulla on aina toi sama tunne.
    Jos yrität kerranki tehä jotakin "oikein", siitä ei seuraa muutakun huutoa ja itkua.
    Taijos et osaa jotakin, pyydät apua. Huoh. "idiootti, etkö sä osaa mitää"
    Tiiän nää tunteet iha liia hyvi ;__;
    Koita jaksaa♥

    http://hullusieni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps. Mut kyl tää täst :)

      Poista
    2. hyv (; Oot muute tosi nätti♥ ja noi anot on iha perseestä 8D

      Poista
    3. Oij kiitos :) Ja hyvä et säki huomasit :DD

      Poista
  4. Wau mitä kuvia! Upeita!

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista