maanantai 4. helmikuuta 2013

Koneistossa vikaa, rattaat ei pyöri

Oon täs miettiny pari päivää, että tää blogi jumittaa paikoillaan. Ei tuu lukijoita, ei lähe lukijoita, ei tuu kommentteja, ulkoasu ei muutu ja postaaminenki viivästelee. En saa mistää kuvia ja postausideatki on vähissä. Mulla ei oo mielikuvitusta. Sama ku mun tarinakin jumittaa paikoillaan. Oon jumahtanu 1600 sanaan ja tarina ei oo ees alkanu vielä. Muutenki mun elämä on yhtä samaa. Joka pv kouluun, tiistai, torstai, perjantai & sunnuntai harkat, kavereiden kanssa aina sama veturi & cittari. Sit viikonlopuks iskälle, tai löhöilyä äidillä. Sillointällöin jotain actionii saa riparikirkoista, jee, huomaatteko kuinka pompin ilosta ku  ajattelen tätä. 

Plaah ehkä mä oon vaa kyllästyny esim. mokaamaa tän blogin kaa, ehkä mä oon kyllästyny mun jokapäiväisiin kirjotusvirheisiin tossa tarinassa ja ehkä oon liian laiska tekemään muuta ku käymää harkoissa, istumaan koneella ja kävelemään veturiin. Ja oon sit vaan huomannu että tää on hyvä järjestelmä. Joo kiva viikkoo teil, hommatkaa mulle actionii & kommatkaa :)

Tällee btw tää viikko näytti site lähtevän käyntiin flunssalla ja ehkä vatsataudilla. Sänkypotilas siis loppupäivän.


oho kappas, mul ei oo kuvia... Jtn vanhaa siis.



Ouw kattokaa kui pieni Manu on joskus ollu :3:3 Sori koko, muokatussa oli huooooono laatu :S




16 kommenttia:

  1. oon aina ihaillu tota sun banneria♥ kiva blogi muutenki (: !

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin tykkään lukea sun blogia :)

    VastaaPoista
  3. Ootko tehny bannerin ite, vai voititko sen yhen kisan?

    VastaaPoista
  4. parane ennen torstaita :))))))))

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia! :-) rentoudu joskus vaiks kavereiden kans? :)
    teette kasvonaamiot ja pelaatte hyvii pelei ja katotte elokuvia? :)

    VastaaPoista
  6. ihana banneri:--) ootko ite tehny ton kuvan vai netistä vaa bongannu? voi miten sulonen kisu, aw. muutenki tosi kivanolonen blogi sulla täytyy myöntää:-)

    xx, Carpe fucking Diem, jos jaksat käy kurkkaamassa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, siis otin noi naamat weheartit.comista & yhdistin ne ite & tein tekstin. :)

      Poista
  7. Ihana banneri (:

    blonde-dream.blogspot.fi

    VastaaPoista