lauantai 16. maaliskuuta 2013

The best day of my life


Oon ihan sairaan ilonen just nyt, monestakin syystä. Ehkä eniten iloseks mut saa, että mä sain äikän kokeesta 10+!  (Siis siinä oli 2 lisätehtävää josta oli mahiksia saada viel ylimääräsiä pisteitä, siksi plussa) Ja sehän oli kirkkaasti luokan paras. Lisäksi mut saa iloseks ku voitin iiskun blogin arvonnan, ja se, että nyt on viikonloppu ja nään tänään Onnin ja Helmin. Ja toi kaunis ilma, valosuus, auringon lämmitys ja pilvetön taivas aina vaa parantaa mun mieltä. Jos mä en ajattele sitä hissan koetta, äikän esitelmää, ja hissan esitelmää, nii mun elämä vois tuntuu nyt täydelliseltä, mut mäpäs meenkin lukemaan, mmmoi :)

Parit kuvat on viime keskiviikolta ku olin iskällä, ja loput sit jtn satunnaisia.

happyhappyhappy









10 kommenttia: