sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Waiting for the summer

Tää kaikki valosuus ja auringon lämmitys saa mut kaipaamaan kesää. Ikävöimään sitä ihanaa tunnetta ku vietät kivaa aikaa rannalla, pehmeällä hiekalla loikoillen kavereiden kanssa, ja sitä kun sä virkistyt pulahtamalla viileään veteen. Mä haluun jo huvipuistoon ja kokea taas sen vuoristoratojen vauhdin ja sen ku alamäki ottaa vähä vatsanpohjasta. Mä haluun kalastamaan ja ennenkaikkea kuvaamaan ihanassa kesäisessä valossa kaunista luontoa. Kesällä mä inspiroidun kaikesta luonnon kauneudesta, talvella ei voi ajatella muuta ku sitä kylmyyttä joka saa sun hampaat kalisemaan. 

Onko kellään muulla samaa fiilistä? Mä päätin kerätä kuvakansion pohjalta viimekesäisiä kuvia ja fiilistellä vähä niiden avulla, samalla ku lämmittelin jäisiä varpaitani ikkunan läpi tulevassa auringossa.






14 kommenttia:

  1. Mäkin niin haluan kesän tänne. Taijotko sen mulle huomiseksi?

    VastaaPoista
  2. ihanan kesäisiä kuvia, tulispa kesä jo!♥

    VastaaPoista
  3. äää noista kuvista tuli niin kauhee hinku päästä jo uimaan ja mennä huvipuistoihin, tulispa kesä jo!:D♥

    VastaaPoista
  4. oikeesti kessäääääää ;____; hei tosi kiva postaus, kokonaisuus kymppii

    VastaaPoista
  5. Eikää Jenniiii..... nyt ootan viel enemmä kesää, sun blogis ansiost <3 ihana banneri :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep. toivottavasti hyvää kannattaa odottaa. Kiitos :)

      Poista